چهار غذای چربی سوز
 
درد دل منطقی دختران و زنان جوان وبررسی مشکلات آنها توسط خودشان
ورود آقایان ممنوع
 
 
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : گلبانو

 

 
دغدغه اين روزهاي خيلي‌ها ازجمله خانم‌هايي كه هر شب كابوس چربي اضافه بدن رهايشان نمي‌كند، اين است كه چه نوع رژيمي مي‌تواند به آنها در حل اين مشكل كمك كند. شايد براي شما شنيدن يك واژه رژيم غذايي كاهش وزن معناي خاصي نداشته باشد، چرا كه سختي‌هايي كه اين افراد در گرفتن اين نوع رژيم‌ها متحمل مي‌شوند برايتان غيرقابل تصور است، اما به واقع ماندگاري يك رژيم غذايي ازجمله سخت‌ترين جاي موضوع به شمار مي‌رود. به همين علت آوردن برخي غذاهاي چربي سوز موثر مي‌تواند هم در ايجاد تنوع غذايي به افراد كمك كند و هم جاي رژيم‌هاي سرسختانه كاهش وزن را تا حد بسيار زيادي بگيرد. 
فلفل‌هاي تند چيلي: ديگر لازم نيست تنها به ديد يك چاشني تند به فلفل چيلي نگاه كنيد، بلكه تحقيقات اخير نشان داده است، كاپسسين نام تركيبي در داخل اين ماده غذايي است كه علاوه بر خاصيت آنتي‌اكسيداني‌اش تاثير فوق‌العاده‌اي در كاهش حجم چربي در افراد چاق دارد. اين تركيب باعث افزايش سوخت و ساز در بدن مي‌شود و در حقيقت احساس داغي در فرد روشن شدن موتور سوخت و ساز بدن است كه اين‌گونه خود را به نمايش مي‌گذارد. كلم بروكلي: اين روزها در اكثر سالادها ردپايي ار كلم بروكلي به چشم مي‌خورد كه نكته مثبتي در سفره‌هاي ما ايراني‌ها محسوب مي‌شود. 
کلم بروکلی:بهتر است به شكل خام يا بخار پز مصرف شود. اين ماده غذايي علاوه بر اين‌كه يك فيبر مناسب و حجيم به شمار مي‌رود به عنوان يك سركوبگر قدرتمند اشتها هم محسوب مي‌شود كه بهتر است قبل از وعده غذايي ناهار و شام حداقل 150 تا 200 گرم آن با آب ليمو ميل شود (به شكل سالاد براي يك فرد متوسط الجثه)‌.
گوشت بوقلمون: بر خلاف تصورات عامه مردم گوشت بوقلمون به عنوان يكي از سالم‌ترين گوشت‌هاي حال حاضر در بازار ايران محسوب مي‌شود كه گوشتي كاملا فاقد چربي است (در حد بسيار جزئي). فقط مراقب باشيد در خريد اين نوع پرنده موارد لاغر آن را خريداري كنيد و ابتدا پوست آن را به طور كامل بكنيد و سپس تنها گوشت آن را به فرم كبابي يا آب پز ميل كنيد. در هفته تا 2 وعده گوشت بوقلمون به اندازه هر بار 150 تا 250 گرم براي يك فرد متوسط الجثه كافي است تا هم حجم پروتئين مورد نياز فرد را تامين كند و هم خاصيت كاهنده چربي در بدن ايفا كند.
لبنيات: از لبنيات كم‌چرب هرگز غافل نشويد. در اين بين ماست كم چرب و دوغ بدون گاز البته خانگي از بهترين نمونه‌ها به شمار مي‌رود. حداقل در روز يك وعده ماست كم چرب معادل 100 گرم ماست را در وعده غذايي خود مخصوصا شام قرار دهيد تا هم خوابي راحت و آسوده داشته باشد و هم از خاصيت چربي‌سوزي لبنيات بهره كافي ببريد.منبع: جام جم...

 

 


نظرات شما عزیزان:

فری
ساعت9:20---14 ارديبهشت 1392
بد نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیددختران عزیز از اینکه، این وبلاگ را انتخاب کردید، متشکرم هدفم از این وبلاگ فقط درد دل منطقی دختران جوان با هم است شما می توانید حرف دلتان را در بخش نظرات بنویسید تامن آنها را با اسم خودتان در صفحه اصلی وبلاگ قرار دهم تا با دوستانتان به تبادل نظر بپردازید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود آقایان ممنوع و آدرس golbanoo-f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: